מרכז תמיכה

מרכז תמיכה במרכז התמיכה נמצאים אנשי צוות מקצועיים הנותנים את המענה המקצועי והטוב ביותר כחלק ממתן השרות הנרחב שמיניסופט מעניקה ללקוחותיה. לפניך אפשרויות שונות:

פתיחת קריאת שרות למחלקת תמיכה

טופס זה מיועד לפתיחת קריאת שרות למרכז התמיכה מבלי להתקשר. הקריאה מועברת ישירות למרכז התמיכה ותטופל בידי איש מקצוע. פתיחת קריאת שרות בצורה זו חוסכת לך, בעל העסק, זמן המתנה בטלפון.

סרטונים והדרכות לקוד בינה

כחלק ממתן השירות הפקנו עבורכם סרטוני הדרכה על פעולות רבות בקוד בינה. סרטונים אלו עומדים לרשותכם תמיד. במידה ולא קיבלתם את המענה לשאלתכם מרכז התמיכה עומד לרשותכם בשעות הפעילות.

תוכנות התחברות ויישומים שימושיים

בעת קבלת תמיכה ממרכז התמיכה של חברתנו ניתן להתחבר באמצעות תוכנות התחברות שונות. התומך במרכז התמיכה מתחבר למחשב של בית העסק אך ורק לאחר הפעלת תוכנת ההתחברות מצד בית העסק ומתן אישור. אף איש מקצוע מחברתנו לא יכול להתחבר למחשבי בית העסק שלך ללא הפעלת תוכנת התחברות מצדך. מיניסופט לא שומרת סיסמאות התחברות וגישה ישירה למחשבים בבית העסק.

כניסת משתמשים רשומים

כניסה משתמשים

טפסים והורדות

שאלות למחלקת התמיכה

אתם באמצע פעולה? יש לכם שאלה שבדיוק עולה, שאלה קצרה?! אתם יודעים כיצד לבצע פעולה אך זקוקים לתזכורת קלה?! פונקציה זו היא עבורכם!!!
ביכולתכם לשלוח שאלה למרכז התמיכה ואלו יענו לכם בכתב.

Go to top